Hva er search-driven analytics?

tsdemo2

Har du noen gang tenkt; «hvorfor kan jeg ikke bare søke etter mine data i Datavarehuset eller fra ERP systemet, akkurat sånn som jeg gjør i Google?» Med search-driven analytics så kan du det!

Et eksempel på search-driven analytics er at du skriver en tekst inn i en søkeboks (sånn som du kjenner fra et Google-søk). For eksempel «omsetning for Oslo, per kundesegment, og for produktlinje x, hva er fortjenesten?»

Vår teknologipartner ThoughtSpot har utviklet søkemulighet og hastighet akkurat sånn som du kjenner det fra Google. Det er kanskje ikke så rart at de har lykkes med det, for utviklerne kommer fra nettopp Google, og Amazon.

Search-driven analytics fra ThoughtSpot gir deg mulighet til å få verdi ut av dine data til alle i organisasjonen. Hvis informasjon er den nye oljen, så er ThoughtSpot raffineriet. Det er ingen som trenger opplæring for å søke. Sikkerheten er selvfølgelig ivaretatt, så alle data blir ikke eksponert for alle. Sikkerhetsaspektene er tatt hensyn til på lik linje med andre sikkerhetsaspekt for informasjonsflyt.

RAV Norge AS har inngått partneravtale med ThoughtSpot for det nordiske markedet, og er dermed i skrivende stund den første og eneste leverandøren av search-driven analytics fra ThoughtSpot. Vi er alltid på jakt etter løsninger som hjelper våre kunder til å få verdi ut av all den informasjonen som de sitter på. Og nå vil vi ytterligere kunne hjelpe dere med økt bruk og verdiskaping gjennom informasjon til brukere på en enkel og effektiv måte.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du ønsker mer informasjon! Eller kanskje du ønsker en demo? Vi står klare til å bistå.

PS!

Det vil snart bli satt opp frokostseminar og webinar rundt ThoughtSpot. «Julen kommer tidlig i år». Så følge med på ravno.wpengine.com/arrangementer