Support

Vi besitter sertifisert produktkompetanse som, kombinert med ledende fag- og bransjekunnskap, gir deg trygghet for en stabil og forutsigbar driftsituasjon. Vi er her lokalt for deg, for å gi den den service som vi mener du fortjener.
— Lars-Roar Masdal, partner

Kontaktinformasjon

klokke.png

08.00 - 16.00

Åpningstider

mobil.png

Ring oss her

at.png

Meld inn sak via e-post

support-icons.png

Via supportportal

Dette er rav support

Vi tilbyr programvare- og applikasjons-support for alle våre kunder. Gjennom å besitte sertifisert produktkompetanse som, kombinert med ledende fag- og bransjekunnskap, vil vi gi deg trygghet for en stabil og forutsigbar driftsituasjon.

Våre kunder tilbys alltid en basis supportavtale. Den omfatter elementer som vil gjøre din hverdag enklere, som bl.a. fri tilgang til nye versjoner av programvaren, servicepakker og feilrettinger, bistand ved innrapportering av feil / mangler med programvaren, etc.

Videre vil avtalen åpne for tilgang til eksperthjelp rundt feilsøking, eskalering, innrapportering og oppfølging av spørsmål rundt tilpasninger og videreutvikling av løsningen. Mange ønsker også et tett samarbeid rundt dokumentasjon, drift, vedlikehold, forvaltning og utvidet respons eller beredskap.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.

muller_erik_DSC3878_cropped_720px.jpg

Erik Müller

Support & Teknologi

portrett-nettsted.jpeg.jpg

Line sharina aamodt

Support & Teknologi

 

Nyttig Informasjon

Vår supportguide

pc-with-ibm-logo.png

Kundens forpliktelser

under Sub-Capacity-lisensieringsbetingelsene